Nie da się ukryć, że Facebook jest największym na świecie portalu społecznościowym. W naszym kraju ma już 16 milionów aktywnych użytkowników. Co trzeci Polak posiada na Facebook konto. Dla większości z nas jest to medium, które pozwala na zawieranie oraz także podtrzymywanie znajomości, ale okazuje się że nie tylko. Standardem jest już firmowy fan page’a. Coraz częściej są także doceniane możliwości reklamowego Facebooka. Widzimy w niej nie tylko narzędzie komunikacji, ale także źródło skuteczne pozyskiwania klientów.

Masowa oraz tania

Facebook Ads jest dobrym narzędziem dla światowych największym marek, ale także dla małych przedsiębiorców, którzy jedynie działają lokalnie. Sprawdzi się w realizacji celów miękki jak PR-owe działania czy też zwiększenie samej świadomości marki. Jest to także świetne narzędzie sprzedaży, ruchu na stronie czy też generowania konwersji. Bez względu kim jesteśmy oraz jaki konkretnie cel chcemy osiągnąć, zrobić możemy to właśnie dzięki reklamie na Facebooku. Reklama na Facebooka jest także jedną z najtańszych oraz najskuteczniejszych. Koszt dotarcia do tysiąca osób to jakieś dziesięć złotych. Jest to naprawdę niewiele. Co więcej sami ustalamy sobie dzienny budżet czy też budżet całościowy. Zachowujemy nad nim kontrolę pełną. Decydujemy dodatkowo także o tym komu swoją reklamę zamierzamy wyświetlać. Nie tracimy dzięki temu żadnych pieniędzy. Powinniśmy zatem to przemyśleć.